Regelmatig is er in organisaties behoefte aan extra capaciteit. Als project- en/of teamleider bij jouw gemeente zorg ik voor een vlekkeloze implementatie van een project of begeleiding van medewerkers. En ik kan de rol van een uitgevallen manager gemakkelijk overnemen. Door mijn ruime ervaring in de branche is geen lang inwerktraject nodig. Ik begrijp hoe de organisatie werkt en kan direct aan de slag.
Hoe zorg je voor een prettig contact met klanten terwijl de wereld om ons heen snel verandert? Elke organisatie probeert de laatste ontwikkelingen bij te houden en de nieuwste communicatiekanalen eigen te maken. De klant vraagt er immers om. In een workshop of training leer ik medewerkers hiermee te werken. Zowel de praktische werkwijze als het oefenen met het klantcontact komen dan aan bod.
Lees meerAIs een korte training niet voldoende is of een compleet team beter wil presteren, dan bied ik hulp in de vorm van een ontwikkeltraject. Door het werkinhoudelijk coachen van een individu of team kunnen medewerkers makkelijker vaardigheden eigen maken. Lees meer over de verschillende vormen van ontwikkeltrajecten.
Lees meerGa voor de eerste en meteen allerbeste indruk die je kunt maken op de klant. Geef in één keer, zo snel mogelijk een juist en volledig antwoord. Wees vriendelijk en probeer te begrijpen wat de klant zoekt. Dat lijkt makkelijk, blijkt in de praktijk vaak lastig maar is wel haalbaar. Ik laat graag een team dagelijks met veel plezier een topprestatie leveren. Elk contact opnieuw. Dat begint met een goed totaalbeeld en advies op maat. Maar advies gaat ook over bijvoorbeeld vraagstukken in de bedrijfsvoering, kostenbeheersing en cultuurverandering.
Lees meerLees via de links meer over de verschillende onderdelen waarbij ik graag hulp bied. Neem ook gerust vrijblijvend contact met me op als er vragen zijn. Leg een casus of vraagstuk aan me voor. Door de ruime ervaring die ik heb opgedaan bij verschillende gemeenten kan ik een passend oplossing bieden. Ik leg uit wat de mogelijkheden zijn en op welke manier ik van dienst kan zijn.
Ik werk vooral voor overheid en semi-overheid en heb daar ervaring met publieksdiensten, KCC (zowel telefonie, balie, backoffice, beleid dienstverlening als webcare), publiekszaken, dienstverlening, burgerzaken, sociaal domein, werk en inkomen, schulddienstverlening en eerstelijns dienstverlening.
Lees meer